top of page
FAQ's
-
Kan ik mijn tickets retourneren?Dit kan énkel als het activiteit die door onszelf werd verplaatst of uitgesteld. Tickethouders worden hiervan zo snel mogelijk via mail op de hoogte gesteld. Wanneer reeds een niewe datum bekend is, wordt deze daarin ook meegedeeld. Wanneer die nieuwe datum u als tickethouder niet past, dan kan u opteren de tickets zelf door te verkopen (tickets zijn overdraagbaar, maar kunnen uiteraard maar éénalig ingescanned worden aan de ingang!) of opteren voor een terugbetaling. Let wel, voor terugbetaling geldt een maximale termijn van één maand vòòr de nieuwe datum. Tickets zijn echter wel 'overdraagbaar'. Dat betekent dat een aangekocht ticket kan worden doorgegeven/doorverkocht aan een andere persoon. Het volstaat dan het pdf-ticket in onderling overleg aan de nieuwe tickethouder te overhandigen. Let wel! Onze systemen zijn tegen fraude beveiligd zodat één ticket slechts één keer kan gescand worden aan de ingang!
-
Ik reserveerde en betaalde tickets, maar heb geen bevestiging ontvangen! Wat nu?Tickets worden pas uitgestuurd door ons geautomatiseerd tickettingsysteem NADAT de betaling correct is doorlopen. Wij hebben hierop geen enkele manuele invloed, noch toegang tot dit gedeelte van de site. Is de betaling correct verlopen én kreeg je een bevestiging op het scherm, maar vind je de tickets niet terug in de mailbox, dan zijn er twee mogelijke oorzaken: - een typfoutje bij de opgave van je mailadres tijdens de reservering. Stuur een mailtje naar info@depinteleeft.be met de correcte gegevens. Wij zullen nieuwe tickets aanmaken en doorsturen (corrigeren is niet mogelijk - zie infra) - de tickets zijn in de SPAM box van je mailbox terecht gekomen Check je spam mailbox en verplaats tickets naar je Inbox (en zet De Pinte Leeft! maar op je lijstje 'veilige afzenders' ;-) Nog geen succes? Stuur ons een mailtje. Dan kijken we samen hoe we dit kunnen oplossen!
-
Ik ben de tickets in mijn mail verloren ... ! Wat nu ?Check toch nog maar eerst even je SPAM-folder van je mailbox! Nog geen oplossing? Geen zorg, stuur een mailtje naar info@depinteleeft.be. Vermeld daarin de naam én het e-mail adres waarop de tickets werden besteld. Wij zoeken de originele tickets op en sturen ze via mail opnieuw naar je door!
-
Waar kan ik makkelijk parkeren?Er is een ruim aanbod aan parkeerplaatsen vlak voor of op wandelafstand van het OCP De Pinte. Wanneer gelijktijdig andere activiteiten zijn gepland, trachten we steeds extra parkeergelegenheid te voorzien op de terreinen van 'Vanden Moortele' - gelegen naast de OKAY shop. Volg in dat geval onze aanduidingen naar deze parkingplaats.
bottom of page